- Objavljeno: 11.05.2020.
Ponovno uspostavljen rad upravnih poslova
Omogućen je pristup svim upravnim poslovima i uslugama koje se obavljaju u policijskim upravama i postajama, uz poštivanje epidemioloških mjera i preporuka.
Fotografija: PU vukovarsko-srijemskaPoštovani građani, donijeta je Odluka o organizaciji rada, rasporedu rada i radnog vremena u MUP-u u vezi s pojavom bolesti COVID – 19 od 8.5.2020. godine, kojom se, uz poštivanje epidemioloških mjera, strankama omogućava pristup svim upravnim poslovima i uslugama koje se obavljaju u policijskim upravama i postajama, prema prethodno utvrđenom radnom vremenu.
Uputom Uprave za imigraciju, državljanstvo i upravne poslove, a nastavno na donijetu Odluku o stavljanju izvan snage Odluke o organizaciji rada tijela državne uprave za vrijeme trajanja epidemije bolesti COVID 19, primjenjuju se nove mogućnosti građanima u pogledu njihovih potreba iz područja upravnih poslova.
Podsjećamo i da je na snazi Odluka ministra zdravstva o proglašenju epidemije od 11.3.2020. godine, tako da i dalje vrijede osobne iskaznice i putne isprave hrvatskih državljana, vozačke dozvole, dozvole boravka za državljane trećih država i boravišne iskaznice državljana Europskog gospodarskog prostora i članova njihovih obitelji čiji je rok važenja istekao u razdoblju proglašene epidemije i vrijede najduže 30 dana od dana proglašenja prestanka epidemije, sukladno donijetim Zakonima o dopunama važećih zakona za pojedine dokumente.